Bijna begint mijn avontuur - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sara noutsi - WaarBenJij.nu Bijna begint mijn avontuur - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sara noutsi - WaarBenJij.nu

Bijna begint mijn avontuur

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg sara

13 Februari 2009 | Nederland, Amsterdam

Nou mijn layout is helemaal klaar!! En wat is ie goed gelukt!!

Ik ben erg onrustig haha... kan al drie nachten bijna niet slapen.. ben erg benieuwd wat mij te wachten staat... ik zal de derde t/m de 5de dag ongeveer The Gibbon Experience meemaken... als je wilt weten hoe dat is..kijk dan even op Youtube.. "Gibbon experience Laos" nou dat is waar ik me aan ga wagen de eerste tijd, gecombineerd met iedere dag "hiken" drie tot 4 uur in de jungle van laos..oe oe A A A...aapies zoeken..kabelbanen doen boven de jungle...heerlijk zwemmen bij de watervallen...genieten...lezen...luisteren naar de jungle... bang zijn voor de ratten...maar uiteindelijk voldaan terug keren uit de dichtbegroeide jungle...ik kijk er erg naar uit!! ben er helemaal klaar voor. ik zal jullie op de hoogte houden van al het leuks..en als het even meezit..met foto's en filmpjes..zelf tijdens de kabelbaan als ik dat durf te filmen.

sabadeee

• 14 Februari 2009 - 17:31

Sara:

Hey lieverd,

is het gelukt met de site?? ik heb je in ieder geval wel al gevonden, nu nog een mooie foto erbij en tikken maar.....
    dikke kus

• 15 Februari 2009 - 20:38

Sara Noutsi:

nou mijn layout is helemaal klaar!! en wat is ie goed gelukt!! ;)

ik ben erg onrustig haha... kan al drie nachten bijna niet slapen.. ben erg benieuwd wat mij te wachten staat... ik zal de derde t/m de 5de dag ongeveer The Gibbon Experience meemaken... als je wilt weten hoe dat is..kijk dan even op Youtube.. "Gibbon experience Laos" nou dat is waar ik me aan ga wagen de eerste tijd, gecombineerd met iedere dag "hiken" drie tot 4 uur in de jungle van laos..oe oe A A A...aapies zoeken..kabelbanen doen boven de jungle...heerlijk zwemmen bij de watervallen...genieten...lezen...luisteren naar de jungle... bang zijn voor de ratten...maar uiteindelijk voldaan terug keren uit de dichtbegroeide jungle...ik kijk er erg naar uit!! ben er helemaal klaar voor. ik zal jullie op de hoogte houden van al het leuks..en als het even meezit..met foto's en filmpjes..zelf tijdens de kabelbaan als ik dat durf te filmen.

sabadeee ;)

• 16 Februari 2009 - 02:11

Saar:

Hey lieve wereldreiziger, wat is je site mooi man zo op mijn iphone! Ik zal hem morgen ff bekijken vanaf de pc! Cool je te kunnen volgen je site staat al mijn favorite! Ik hou je in de gaten. Kus

• 16 Februari 2009 - 07:12

Madelief:

WOW, hij is echt super mooi geworden je banner! op groot scherm ziet hij er nog beter uit!! nog ff de laatste voorbereidingen, nmu wordt het echt spannend....ik leef met je mee, ik voel de spanning, echt leuk...ben benieuwd naar al je wilde verhalen....en mooie foto's!

dikke kus
    saarmadelief

• 18 Februari 2009 - 14:28

Petra:

Lieve schat heel veel plezier geniet enorm en een dikke kus ook voor Tol & Cil kusjes Peet

• 19 Februari 2009 - 20:27

Saar:

Hey lief,

Ben erg benieuwd hoe je reis is geweest en hoe het is in het heerlijke zonnetje, ik hu je site goed in gaten...