Teken graag even...niks bijzonders hoor... - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van sara noutsi - WaarBenJij.nu Teken graag even...niks bijzonders hoor... - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van sara noutsi - WaarBenJij.nu

Teken graag even...niks bijzonders hoor...

Door: Noutsi, Sara

Blijf op de hoogte en volg sara

27 Februari 2009 | Laos, Luang Prabang

Ongelofelijk wat een zieke ervaring whaha... zit je goed en heb een lekker drankje bij de hand..eventueel sigaretten voor de kneuzen onder ons(ze kosten hier trouwens 1,50)...

laat ik jullie meenemen naar het mooie Hauy Xai..waar we s ochtends binnen lopen in een gebouwtje dat heet " gibbon experience" ... we gaan zitten en je bijna uitzicht naar een bijna dood ervaring begint al vlug met de Gevarenlijst!!!(tot de dood ons scheid...pfff toch?)

het gaat voornamelijk over wat er allemaal kan gebeuren aan de kabelbanen als je de procedure (rechtdoor glijden en als een beschimmelde banaan blijven hangen tot het einde)niet goed zult volgen... dan denk je bij de eerste (van wel 15 dingen!!!) ohhh dit valt wel toch mee..??!! de ene regel volgt de andere op en iedereen word stiller en stiller en begint zich af te vragen ze het allemaal zullen onthouden,
...WANT! stel je voor dat je vergeet hoe je moet je moet remmen bijvoorbeeld ..ik noem maar een dwars straat...
.....ohhh gelukkig er zit ook een einde aan dit formulier...
die eindigt met die laatste mooie zin : "please name and number contact person in case of dead"... en ook graag nog even je handtekening he!! Nou mijn lieve broer was de gelukkige..

affijn... wij met zn allen(8 mensen totaal) het busje om te beginnen aan een geweldige en heel bizzare reis door het dichtbegroeide jungle van Laos

het hebben drie uur in het busje gezeten...toet toet ...weer een waterbuffel op de weg die even dacht ..ga lekker zelf opzij.

de laatste 40 minuten van de rit kon je niet eens een weg meer noemen.. hobbel de bobbel..stof happen en en je STOER voelen!!! We are now official in the jungle (voor de meerdere chromosoompjes onder ons vertaal ik het wel even: we zijn nu officieel in de jungle) :)

we komen aan bij een dorpje dat ik alleen ken van tv.. stof... varkens op de weg...de mooiste kinderen die ik ooit heb gezien.. kinderen die kleren wassen in de mooie rivier..de geur, de zon..., de mensen zo vrienelijk en lief... vrouwen werken op het land..mannen in de weer met wilde paarden...een sprookje!!!! ik zal jullie verder vertellen in bericht nummer 3...internet verbinding he..als het nu uitvalt ben ik terug bij af...see you at number 3

  • 27 Februari 2009 - 09:01

    SAAR:

    SAAR SAAR, volgens mij zitten we tegelijk achter de computer nu.....krijg steeds een nieuw berichtje erbij op je site terwijl ik hier achter de pc zit!!!!!!
    COOL!!!
    KUSSIES

  • 27 Februari 2009 - 09:01

    Sara Noutsi:

    hahah jaaaaaa hoe is het met je lief?!

  • 27 Februari 2009 - 09:05

    Sara:

    gaat goed,
    heb je ook naar je prive mail berichtjes gestuurd...cool man je verhalen....echt geweldig, wel terug komen hoor, maar eerst flink genieten....
    Het klinkt echt dat je het goed naar je zin hebt!! dat vind ik echt fijn om te lezen....:)
    Kussies

  • 27 Februari 2009 - 09:07

    Sara:

    vol spanning wacht ik op het vervolg..op bericht nummer drie :)

  • 27 Februari 2009 - 09:14

    Saarmadelief:

    je cadeaus zijn echt super!!! thanx lieverd!! echt geweldig!
    X

  • 27 Februari 2009 - 09:24

    Sara Noutsi:

    saar, ik moet weg van de menneer morgen ben ik online dan typ ik naar je en het vervolg solly!!!! kussssssssssssssssssss denk aan je!!

  • 27 Februari 2009 - 09:27

    Saar:

    GENIET lieverd!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sara

...

Actief sinds 13 Feb. 2009
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 93704

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2016 - 08 Oktober 2016

Machu Pichu and more mindblowing moments

06 Februari 2014 - 08 Maart 2014

My Moments in Myanmar!!

22 Februari 2013 - 23 Maart 2013

Magische klein azie: sri lanka

26 Februari 2012 - 26 Maart 2012

Magica Indonesia!

24 Februari 2011 - 07 April 2011

Magisch Vietnam 2011

18 Februari 2010 - 20 Maart 2010

Magische terugkomst in Azie

18 Februari 2009 - 18 Maart 2009

Magische ontmoeting met azie

Landen bezocht: