mijn ipod volzetten... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sara noutsi - WaarBenJij.nu mijn ipod volzetten... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sara noutsi - WaarBenJij.nu

mijn ipod volzetten...

Door: noutsi

Blijf op de hoogte en volg sara

25 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

ken je dat?

je weet eigenlijk altijd wel te bedenken welke artiesten en of muziek je lekker vind om naar te luisteren... tot het moment je 16 GB vol moet gaan zetten...mijn god!!

ik begin natuurlijk met shakky aka shakira! daar heb ik al een paar GB vol...en dan?! je zou denken, dat is het enige dat ik nodig heb..maar laten we wel wezen...2 maanden alleen maar shakira doet mijn fan-schap geen goed dus verder zoeken maar...ohja dan hebben we nog queen, altijd een goede tweede plaats...lekker vrolijk! (ik zie me al zitten op het strand "it's a kind of magic" hihi... nee daar hoort "Sex on the beach"..maar ken de zanger niet...verder snuffelen en ik kom aan bij Eminem (daar pringt het woord Lekker in me op) jah die moet er ook op..duhuh! doet me ook meteen aan saar denken dus das een goeie keus!
Akon..jodeci..micheal jackson..snoop... zo en paar artiesten verder en bedenk me dat dat nieuwe nr van de Black eyed peas er ook op moet "meet me half way" ... zo die heb ik in elk geval en dan loop ik vast! gebeurd me nooit! aahhh wolter kroes( laat ik nou de pest hebben aan nederlandse artiesten,) maar deze man is dan toch de enige die mij kan boeien .. in nederlandse taal... mijn god, hoe vast kan een mens zitten als het gaat om muziek zoeken.. mij lukt het dus wel...100.000.000.000.000.000.000 nummer op de bol en ik vind er nog geen 1 procent van!

besef me ook even tussen door dat ik een bericht aan het schrijven ben over muziek op een ipod zetten...pfff... dat krijg je als je drie dagen vrij bent...tijd om weer aan het werk te gaan morgen haha.. kan ik weer stuiteren en mijn adhd kwijt!

heb je tips , graag!!!!

bye

  • 28 Januari 2010 - 20:41

    Stefan:

    Lil Wayne, Ying Yang Twins, Lil Jon, Yung Joc, Young Jeezy

  • 28 Januari 2010 - 23:24

    Me Me Me Noutsi:

    stefan, wat heb jij een slechte muziek keuze zeg bah

  • 30 Januari 2010 - 23:26

    Vincent :

    Nederlandstalig moet je Acda en de Munnik ff luisteren. Vet relaxte muziek. En verder, als je van eminem houdt dan ook van D12, Xzibit, Kanye West en misschien iets van Jamie Cullum, Lucy Silvas. Poeh wat hebben we nog meer. Alicia keys, DJ Green Lantern, Dr. Dre, The Game, Jay-Z, John Legend, Loyd Banks, Nelly Furtado, Obie Trice, Timbaland, 50 Cent. Nou dat was t wel zon beetje. Hoop dat er wat tussen zit. Kus Vin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sara

...

Actief sinds 13 Feb. 2009
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 93645

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2016 - 08 Oktober 2016

Machu Pichu and more mindblowing moments

06 Februari 2014 - 08 Maart 2014

My Moments in Myanmar!!

22 Februari 2013 - 23 Maart 2013

Magische klein azie: sri lanka

26 Februari 2012 - 26 Maart 2012

Magica Indonesia!

24 Februari 2011 - 07 April 2011

Magisch Vietnam 2011

18 Februari 2010 - 20 Maart 2010

Magische terugkomst in Azie

18 Februari 2009 - 18 Maart 2009

Magische ontmoeting met azie

Landen bezocht: