een kijkje in mijn hoofd... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sara noutsi - WaarBenJij.nu een kijkje in mijn hoofd... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sara noutsi - WaarBenJij.nu

een kijkje in mijn hoofd...

Door: queen noutsi

Blijf op de hoogte en volg sara

14 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

nog een paar dagen te gaan...READY FOR TAKE OFF..spookt door mijn hoofd...dat vette gevoel, ik zal even toelichten wat ik bedoel:

denk je even in dat je een krantje pakt in de tunnel naar die veel te grote boeing 747(can a plane be any bigger?)...

je stapt in het vliegtuig en bent al bijna geneigd om je tomtom te raadplegen.... en het liedje "van voor naar achter..van links naar.." springt in je hoofd...want even zonder dollen.. zooo groot is niet normaal...

dan zit je in je veel te dure stoel...met nog drie vreemde mensen..maar das een bijzaak haha..want who cares...sara goes asia...en in tegenstelling tot mijn broer..heb ik geen vliegangst...maar kick ik erop...hij stapt alleen half dronken in een vliegtuig met een veel te vroeg genomen slaappil..en dwingt je dan gewelddadig tot kamertje verhuren...maar dit ook alleen maar een bijzaak in dit verhaal, we gaan verder..we zitten dus in de veel te dure stoel.. ik kijk naar buiten en zie hoogstwaarschijnlijk gewoon schiphol..nog wel hihi. dan stroomt het viegtuig vol mensen mensen die net als ik zo een dure stoel hebben betaald...het moment waarop ik vol smart wacht komt steeds dichterbij..dan klinkt de stem van de pilot door de speakers, in mijn gedachte altijd een soort tom cruise, weet ook niet waarom...maar die gedachte is zeker niet slecht. hij vertelt het een en ander ...maar dat gaat altijdangs mee heen en hoop ik achteraf dat het overbodige info was..ik ben altijd veel te druk bezig met om me heen kijken... (alleen de laatste keer dat ik vloog heb ik alleen maar op mijn broer gelet...zo zielig...wit...bang..hahhahaha dat was leuk...sorry tol)

ahh goed laten we naar dat vette moment toe werken..

de deuren gaan dicht en ik doe dan mijn gordel maar om(alsof dat vliegtuig een achtbaan is denk ik altijd...nott)en dan...nu komt mijn vette moment...taxiet mijn vliegtuig naar de startbaan...dat vind ik zoo mooi, maar dan stopt hij want hij moet wachten op andere vliegtuigen die vertekken... en de spanning in mijn buik overtreft zelfs het gevoel dat ik heb als de goliath in six flags op zijn hoogste punt is en naar beneden gaat... hij taxiet weer en nu weet ik dat het mooiste moment van de vlucht nabij is... hij draait de baan op..hoe machtig!! en dan stopt hij weer en pis bijna in mijn broek..ohhh ik vind dit zzooo gaaf.. en dan.. en dan.. READY FOR TAKE OFF... hij zet met een enorme vaart af en ik word ongelofelijk in mijn stoel gedrukt...aaaahhhhhhh kick ass toch!! hij gaat hij gaat!! ...we vliegen...
mensen dit kennen jullie allemaal..dit is het moment waar ik nu op wacht..zooo vett!!

nu weten jullie waar ik mee bezig ben hahah...en ojaa de rest van de voorbereiding!! hihi

ik hoop dat ik je de komende weken weet te boeien met mijn reisje... veel leesplezier!! groupies :)
:SMS update:: 16 februari 2010 :
Hoi

:SMS update:: 18 februari 2010 :
Je zal toch maar niet kunnen slapen! Wetende dat je nog moet stofzuigen... Dingetjes kopen... Bed verschonen( mag nu nog op mijn kussen kwijlen).. Kleine prut zaakjes regelen... Enne ojaa 12 uur vliegen straks! Voorheen dacht ik dat bibberen gepaard ging met het koud hebben.. Nu weet ik wel beter... But i am cool.. No sweat.. No fear.. Noutsi coolness.. ( leuk deze functie.. Sms ff naar je reisdag en hoppe flop het staat erop).. Trust!

  • 16 Februari 2010 - 15:48

    Astrid:

    Hoi Saar,

    geweldig hoe je het allemaal beschrijft.
    Ga ervoor maak er de mooiste tijd van je leven van!!

    Liefs Astrid Chichi en Bart

  • 16 Februari 2010 - 15:56

    Gabriella:

    saartje!! komt nu echt dichtbij he jouw 'momentje'...! verheug me nu alweer op al jouw verhalen! veel plezier lieve sara!
    (K)

  • 18 Februari 2010 - 08:04

    Miss Apple:

    OOOEEH ik kom je over een paar uurtjes halen...en dan slinger ik je naar schiphol...dan gaat het beginnen!! ZO verschrikkelijk trots op je!! WOW via deze weg vast een super vakantie gewenst!! Als iemand het verdient ben jij het!!
    Kiss

  • 19 Februari 2010 - 07:55

    PINK LADY:

    Hai lieverd,
    ondertussen zal je al wel in je hotel aangekomen zijn...Zit je weer in hetzelfde hotel?
    Ik vond het erg gezellie gister op schiphol....hahahahha

    kusssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sara

...

Actief sinds 13 Feb. 2009
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 93677

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2016 - 08 Oktober 2016

Machu Pichu and more mindblowing moments

06 Februari 2014 - 08 Maart 2014

My Moments in Myanmar!!

22 Februari 2013 - 23 Maart 2013

Magische klein azie: sri lanka

26 Februari 2012 - 26 Maart 2012

Magica Indonesia!

24 Februari 2011 - 07 April 2011

Magisch Vietnam 2011

18 Februari 2010 - 20 Maart 2010

Magische terugkomst in Azie

18 Februari 2009 - 18 Maart 2009

Magische ontmoeting met azie

Landen bezocht: