the tiger is my friend... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sara noutsi - WaarBenJij.nu the tiger is my friend... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sara noutsi - WaarBenJij.nu

the tiger is my friend...

Door: queen noutsi

Blijf op de hoogte en volg sara

20 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

he hallo hardwerkende groupies...

nadat ik gisteren ben geland en daar eigenlijk niet blij mee ben...schoot er de helen tijd door mijn hoofd...: ik kan terug want ik heb genoeg geld gespaard..offe ik kan ook 4 weken en dan naar huis...off IK HAAAAT REIZEN TAKE ME HOOOMEEEE TUK TUK DRIVER snif..snotter...

ik ben vervolgens dus maar in een bar gaan zitten en heb de grootste bier bestelt die ze hadden..ik dacht bij mij zelf... zo lijkt het aan de buitenkant nog wat...( los van mijn mooie koppie of course) en ik ben zelfverzekerd op de eerste rij mensen kijken gaan zitten...maar wel tactisch..er zaten drie single reizigers ook op de eerste rij! (crying like babies i hope)...en zo bestelde ik maar een vieze pizza want ik had geen idee wat nou wat was..en om nou meteen de eerste dag een hond of kat naar binnen te werken leek me wat overdreven..

dus denk je in : 1 saar, 1 bier, 1 pizza, 1 1 1 1 1....

maar vervolgens heb ik de hele avond met een meid bier zitten drinken en gelult over van alles en nog wat... want zeg nou zelf... ik ben toch ook boeiend... uiteindelijk ben ik snachts naar mijn kamer gegaan ben ik na het lezen van drie zinnen uit mijn boek heerlijk in slaap gevallen..

vanmorgen was ik rustig en zelfs een beetje vrolijk... want ik had een ticket naar chang mai geboekt de avond ervoor( niet in die dronken bui hoor haha) en een tickt naar de TIGER TEMPLE...just outside of bangkok..want ik dacht oke dan moet ik maar 1 dagje overbruggen, en als ik dan wat onderneem kan het nog een leuke dag worden... zo gezegd zo gedaan... saar in haar zomer burka met glitters(jaja malika ze hebben die hier ;) ) in de mini ven naar die tempel( achteraf een zandkuil).. daar aan te komen en een belachelijke prijs betaalt te hebben moesten onze knieen bedekt zijn( ik dacht nog hittsige tijgers ofzo?)... nee ben erachter dat dat geldklopperij is want niemand vertelt je het ...maar je moet daar wel ff een thai broek kopen anders mag je er niet in... ff terug denken, ik betaalt balachelijk veel geld(voor de begrippen hier)...ik moet drie uur erheen rijden..kom daar aan en als verrassing nog een ticket kopen...dan denk je sterf maar... terwijl je chegrijnig je geld neer gooit... roept hij ook nog ff dat hij mijn probleem wel oplost! (hij had in de sales moeten gaan werken man).. dus ik bedankt hem maar denk tegelijk dat dat hij dat niet kan want anders zou ik daar niet meer staan...hihi...maar hij gooit een thaibroek op de toonbank en zegt met de eeuwige smile: 200 bth.. en toen dacht ik ...krijg de t...

affijn met een glimlach die gemaakt was steen ben ik braaf naar binnen gegaan... dan maar meteen richting die tiger temple.. met mijn veel te grote camera, mijn flesje water en mijn bestie vriend de sigaret ben ik heerlijk gaan wandelen tussen de waterbuffels, kamelen, herten( thuis hebben we aleen stomme eenden loslopen, zouden we toch eens wat aan moeten doen), vervolgens zie ik een bord, tiger right.. ik loop naar beneden en binnen 30 sec had ik door( het duurt wat langer als het warm is he) dat artis veel minder zielig is dan deze cicus..

picture this:

50 thai mensen in paarse shirts, 15 tijgers compleet verdoofd door of de zon of een middeltje, 100 touristen, en de foto's zijn niet eens gratis...en toen dacht ik krijg nou ff lekker heen en weer..kom ik hier voor... ik zag mezelf daar staan in de lach schietend... en vrijwel meteen begon een andere jongen heftig te schudden over wat een poppekast dit is... we hebben erom gelachen.. en ik mocht bij 5 tijgers zitten terwijl er foto's werden gemaakt... wat een giller!!

affijn ik heb wel uur zitten kletsen met een amerikaanse hippie van ong 50 jaar, eigenlijk heel leuk...we hebben lekker gekletst over hoe amerika in elkaar zit enz... grappige man, maar helaas voor hem kon hij niet naar de tijgers want het was stijlachtig naar beneden en hij woog 150 kilo en was sclecht ter been...dat vond ik niet leuk voor hem.. maar misschien heb ik toch zn dag een beetje goed gemaakt...

ben net terug ervan en ga zo lekker eten op kon san.. en morgen middag vlieg lekker naar chang mai, om door te reizen naar noord laos via huay xai..dan naar naar halong bay..en ik denk dat ik dan naar de krabi vlieg...hangt ff af van de prijs..

truste alvast..


  • 20 Februari 2010 - 14:47

    Tol:

    Ho saar,
    Wijzitten nu nog op het vliegveld en hebben vertrageing :-( vertrekken pas om3 uur vannacht....Gaan we een keer vijf uur eerder naar het vliegveld hebben we ook nog twee uur vertraging.

    anyway....klink leuk allemaal die tijgers en natuurlijk 50 eurie lichter:-)......vertrouw in thailand niemand met een glimlach:-)

    veel plezier in chang mai, hebben leuke jungle tours daar....
    liefs Tol en Cil


  • 20 Februari 2010 - 17:47

    Gwennie:

    hey lieve saar...

    ff vast een dikke kus, van de week kom ik weer bij je terug ;-)

    groetjes ab en gwen

  • 20 Februari 2010 - 20:04

    Wortel:

    he schattie ben blij dat je veilig bent geland.
    en zo te horen ben je al lekker in de weer. maak maar veel veilige contacten met reizigers, kan geen kwaad toch.ga maar lekker genieten en als je denkt NEE dan neem je lekker een 5 sterren hotel en ga je mosselen zoeken.veel kussss wortel

  • 21 Februari 2010 - 06:05

    Miss Apple:

    dikke kus!!

  • 21 Februari 2010 - 14:52

    Telly:

    Hee Saar,

    ga naar plaatsen waar beckpackers komen en slaap daar en drink wat met die gasten....
    vanzelf kom je zo mensen tegen en ga je wellicht samen op reis.

    komt allemaal goed hoor: we volgen je hier.
    Je kunt altijd sms en of bellen om advies: schroom niet

    liefs Telly

  • 21 Februari 2010 - 17:20

    Sooooff:

    Ik mis je nu al:'(.

  • 21 Februari 2010 - 18:23

    Angelique:

    hey wijffie,
    Wat vertel jij dat weer lkkr spannend..
    Mis je....
    Geniet maar lkkr.

  • 21 Februari 2010 - 19:38

    Schoonzus:

    Dag lieverd! Wat maak je allemaal weer mee! Hoop dat het goed met je gaat. We denken veel aan je hoor! Hier is het koud en het sneeuwt WEER!!! Ik ben jaloers op je!! Spreek je snel weer! Dikke kus, zus

  • 22 Februari 2010 - 09:41

    Nor1 :

    Hi Sara,
    ik "ken"je nog van het waarben.jij forum! Was even benieuwd of je al op reis was ;-) Ik zit de komende 3 maanden in Chiang Mai, dus mocht je gezellug een drankje willen doen, let me know!! Ik kan je evt. ook wat wegwijs maken hiero ;-) Een andere nl meid zit hier ook 6mnd waarmee ik gezellig mee omga. Laat maar weten als je behoefte hebt aan wat gezelligheid ;-)!!

  • 22 Februari 2010 - 09:41

    Nor1 :

    Hi Sara,
    ik "ken"je nog van het waarben.jij forum! Was even benieuwd of je al op reis was ;-) Ik zit de komende 3 maanden in Chiang Mai, dus mocht je gezellug een drankje willen doen, let me know!! Ik kan je evt. ook wat wegwijs maken hiero ;-) Een andere nl meid zit hier ook 6mnd waarmee ik gezellig mee omga. Laat maar weten als je behoefte hebt aan wat gezelligheid ;-)!!

  • 22 Februari 2010 - 09:41

    Nor1 :

    Hi Sara,
    ik "ken"je nog van het waarben.jij forum! Was even benieuwd of je al op reis was ;-) Ik zit de komende 3 maanden in Chiang Mai, dus mocht je gezellug een drankje willen doen, let me know!! Ik kan je evt. ook wat wegwijs maken hiero ;-) Een andere nl meid zit hier ook 6mnd waarmee ik gezellig mee omga. Laat maar weten als je behoefte hebt aan wat gezelligheid ;-)!!

  • 22 Februari 2010 - 09:42

    Nor1 :

    ...sorry, mijn enterknopje zat vast ;-)

  • 22 Februari 2010 - 10:24

    Marja:

    Hoi Lieverd,
    ben blij dat je de stad uittrekt! Ga maar lekker crashen aan zee onder de palmen en kom even lekker tot rust met een boek en een duikje.huur maar zo'n huisje waar je vorig jaar over vertelde.
    lekker uitrusten meid, je hebt hard gewerkt plus die spanningen voor de reis.
    even lekker helemaal niks.
    dikke kus Mar

  • 23 Februari 2010 - 16:41

    Peet:

    Hoi schat heb nog niets ondernomen voor je band(moeder in ziekenhuis niet ernstig maar toch)Reisverslag klinkt goed onderneem (hoop ik)morgen aktie okee?love youXXXXXXXXXX Peet

  • 23 Februari 2010 - 19:04

    Marja G:

    Hoi Sara, volg je verhalen, wel spannend maar ontzetten knap van je.ben je inmiddels in Chang ma? is de vlug goed gegaan. Sprak vandaag Jaco je krijgt de groeten van hem, hij gaat je volgen op je site groetjes en dikke knuffel Marja G

  • 24 Februari 2010 - 14:22

    Emma:

    ik hoop dat je het heel leuk heb xxemma

  • 26 Februari 2010 - 16:46

    Stefan:

    Waar is me reactie:O Ik had al 4 dagen terug iets geplaatst:(

    Klinkt weer leuk allemaal, al weet ik soms niet waar je het allemaal over hebt:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sara

...

Actief sinds 13 Feb. 2009
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 93695

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2016 - 08 Oktober 2016

Machu Pichu and more mindblowing moments

06 Februari 2014 - 08 Maart 2014

My Moments in Myanmar!!

22 Februari 2013 - 23 Maart 2013

Magische klein azie: sri lanka

26 Februari 2012 - 26 Maart 2012

Magica Indonesia!

24 Februari 2011 - 07 April 2011

Magisch Vietnam 2011

18 Februari 2010 - 20 Maart 2010

Magische terugkomst in Azie

18 Februari 2009 - 18 Maart 2009

Magische ontmoeting met azie

Landen bezocht: