Women prison - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van sara noutsi - WaarBenJij.nu Women prison - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van sara noutsi - WaarBenJij.nu

Women prison

Door: Noutsi

Blijf op de hoogte en volg sara

24 Februari 2010 | Thailand, Chiang Mai

hallo allemaal:),

ik ben alweer drie dagen ofzo in Chiang Mai.. en ik kan je vertellen...ik heb er nog twee dagen bij geboekt in mijn guesthouse...ohh die zal ik je even beschrijven...(ik weet zeker dat tolly en Cil daar heel wat boeken zouden uitlezen).. het is in een klein steegje...met kleine katjes..(ohhhww wat is mijn ilio dik!!!!...anne en emma jullie hebben gelijk hoor!!).. en als je binnne komt zit de hele familie Guasthouse op je te wachten ..echt te leuk! allemaal rond een tv en van jong naar oud. ik vraag naar mijn kamer en ik word naar boven gestuurd.. pompidom sara dus de trap op ..niks geks toch?! (ohhh Cil, je backpack is heeerlijk klein!!...beter dan mijn mega one vorig jaar , sorrie saar ;) )

en dan kom je op de eerste verdieping en loop ik naar einde van dit kleine halletje en dan?? ... een super knus terras met allemaal ligmatjes(tol weet wel welke ik bedoel)..en roze bloemen en plantjes..zoooo fijn!! zeker na die drukke Koh San Road.

ik heb hier twee boeken uitgelezen!!!... voor de mensen die mij goed kennen weten dat ik nooooooit een boek aanraak, laat staan lees.

aaawel dat was het guesthouse..(ik ga zo een huisje laten bouwen als ik ooit het geld heb, goed sparen nu ik (met schuine letters, hoofdletters,dikgedrukt) ASM ben ...hihi..

ik heb de eerste dag dat ik hier was me meteen verdiept in iets echt vets( vind ik dan)... de vrouwengevangenis... dus ik na een toast en koffie ala thai daarheen gelopen...

dan kom je aan bij een groot gebouw met allemaal witte muren en die zijn dan beschilderd met bloemen etc...( hoe stom is dat dan, ohhhh wat is het fijn hierbinnne ... en wat zijn we gelukkig met die bloemen op de muren... OP DE BUITENKANT!!!! whahaha dat is echt heel zielig toch... laat ze die aan de binnenkant schilderen..nadat ik daar eiegnlijk wel om heb staan lachen verging dat me vlug nadat ik tegen een politie post opliep... kleine thai mannen in beige uniform.. die waarschijnlijk nooit eerder hebben gehoord van het feit dat ze in het land wonen van de eeuwige smile :) :) :)... haha..dus ik loop erheen en zeg: hellow.. can I take picture?( ik zal je zeggen ik dacht wat zijn antwoord ook is...ik moet en zal een fotoo hebben van de gevangenis!!) dus hij zegt : NO... en toen dacht ik jezus man krijg lekker het heen en weer...maarjaaa hoe zeg je dat in het engels...dus heb ik maar niks gezegd ;)

ik liep een stukje terug en wilde een fotoo nemen maar zij riepen nog steeds van niet! whahah het werd een beetje een spelletje..en ik ben vaker slecht in spelletjes... en ook deze verloor ik...maar dat was nog niet mijn laatste zet..

ik zie dat er een schattig terrasje is op de hoek daar en besluit daar een cola te drinken en een sigaretje te roken (bleeehhhhhhhh wat lekker af en toe)...ik kom daar aan en ik zweer dat na 1 uur ik pas door had dat daar de vrouwen uit de gevangenis werken..een paar vrouwen hebben beige uniformen aan. en de andere vrouwen zijn de vrouwen uit de gevangenis... en ik had al eerder gevraagd of ik de gevangenis mocht bezoeken aan de mannen voor de poort...dat mocht niet... maar nu liepen ze om me heen..in het wild!! ... die kans moet ik nemen en richte mijn visier op de zwakste...(leeuw van sterrebeeld) en ik vroeg haar hoelang zij al in de gevangenis zat(5 jaar), hoelang zij nog moest(3 jaar), hoe zij het vond aan de andere kant van de bloemen muur(kut), waarom ze hier werkte (teken van goed gedrag, ze bakt ook brood in de gevangenis)...maar die ene vraag heb ik nog niet beantwoord gekregen...de enige die ik wilde weten... zal ik?... ze lacht nog even en wil weg lopen ..(FUCK IT..)...WHY ARE U HERE?...zo die was eruit en ik schrok er zelf van..maar zij schrok ook en begon als een schaapje met kiespijn te lachen... en toen kwam het... en ik weet no steeds niet welke van de twee het is...

versie A:

ze heeft een baby gestolen en is ermee vandoor gegaan.

versie B.

ze heeft haar baby vermoord.

ik kom er niet achter welke het was, maar als je in Thailand een baby steelt krijg je echt geen 8 jaar...dus het moet versie B zijn. ze was EVIL.... (whahah nee grapje hoor)

nadat ik naar de gevangenis was geweest liep ik heel slim mnaar een andere steeg die ook uitkwam op de gevangenis en dacht daar wel ff een foto te nemen, maar die thai man was slim en voordat ik iets kon doen riep hij NOOOOO... ik piste bijna in mijn broek van het lachen!!

s avonds bij het appartement onmmoet ik Matilda een meisje uit Noorwegen.. zij was erg gezellig we hebben dezelfde humor.

ik ga nu ff eten en dan moet ik jullie mijn verhaal over het mediteren bij de monniken nog vertellen...dus tot zo...GROUPIES

  • 24 Februari 2010 - 07:09

    Zweedse Schoonzus:

    cool saar met de vrouwengevangenis...je kan ook thai massage krijgen van de vrouwen heb ik gehoord :) meeste vrouwen zitten daar voor drugs dus volgens mij heeft de vrouw een grapje gemaakt...never trust a Thai with a smile he :) but who knows...

    blijf gewoon contact opnemen met mensen uit scandinavien, wij zijn heel erg leuk, aardig en lief ;) ik ben trots op je!

  • 24 Februari 2010 - 08:00

    Tol:

    Hoi saar, pas je wel een beetje op met overheidsinstanties en foto's (is verboden). Als je een geirriteerde wacht hebt dat zit je zelf naar de achterkant van de bloemenmuur te kijken en ben je de komende weken de she bitch van een sheboy :-) "mayley good love fo joe" mi laaiky, splecial tleat foh you 2d.

    Anyway, klink leuk allemaal,,,gr Tol

  • 24 Februari 2010 - 10:13

    CALIMEROOO:

    Haay saartje!
    Sorry mijn reactie heeft even op zich laten wachten...
    Wat goed van je dat je wat vrolijker bent!! Je eerste blog was wel zieligjes hoor:( ben allereerst ook wel blij voor je dat je vliegtuig goed en veilig is geland en niet ergens in de lucht is verdwenen...
    Eerste weekje zonder jou overleefd bij appieheijn.. Het is wel gelukt allemaal maar heb je wel gemist hoor!!
    Mijn nagels overleven het behalve mijn pinken die zijn eraf.. Ga een andere afspraak maken hahaha ga zeggen ik ben melody , die vriendin van sara die naar thailand ging dan weet ze wel wie ik ben:D
    ook goed dat je nog niet gestikt bent in je eigen stank van al die sigaretten baaah
    nouu zorg goed voor jezelf he!
    Kijk uit naar je volgende verhaal!!!
    veel liefs van melly calimero

  • 24 Februari 2010 - 19:47

    Worteltje:

    He schat,ben blij dat je het wat meer naar je zin hebt. leuk dat je iemand hebt ontmoet.kun je tenminste een beetje kwekken ,lachen etc
    Is je mooie snoetje al een beetje bruin?
    Is er niet een super lekker bountie eiland in de buurt waar je lekker aan coktails kunt lurken? zal je net zien ha ha dat je vet in t binnenland zit, alleen wortel heeft t weer niet begrepen.pies in mijn broek.
    nou lieverd ga stoppen anders kunnen de anderen nix meer schrijven.veel kusssss
    je zus

  • 26 Februari 2010 - 16:50

    Groenteman Stefan:

    gekke shittt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sara

...

Actief sinds 13 Feb. 2009
Verslag gelezen: 6723
Totaal aantal bezoekers 93703

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2016 - 08 Oktober 2016

Machu Pichu and more mindblowing moments

06 Februari 2014 - 08 Maart 2014

My Moments in Myanmar!!

22 Februari 2013 - 23 Maart 2013

Magische klein azie: sri lanka

26 Februari 2012 - 26 Maart 2012

Magica Indonesia!

24 Februari 2011 - 07 April 2011

Magisch Vietnam 2011

18 Februari 2010 - 20 Maart 2010

Magische terugkomst in Azie

18 Februari 2009 - 18 Maart 2009

Magische ontmoeting met azie

Landen bezocht: