Cultuurshock! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sara noutsi - WaarBenJij.nu Cultuurshock! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sara noutsi - WaarBenJij.nu

Cultuurshock!

Door: Noutsi, Sara

Blijf op de hoogte en volg sara

20 Februari 2009 | Thailand, Bangkok

Dag lieve mensen,

wat een ongelofelijke cultuurshock...

we zitte nu in Chaing Rai. Noord Thailand. we hebben in het vliegtuig gezeten, ongeveer 10 uur. nou ik kan je zeggen: dit vliegtuig is idd een heel groot vliegend restaurant, de hele vlucht word je in van alles en nog wat voorzien!!
ik heb heerlijk geslapen en films gekeken.
na deze heerlijke vlucht, kwamen we aan in jaja... BANGKOK...en zo bedenk je je dat je in 10 uur tijd aan de andere kant van de wereld zit en het avontuur nu echt gaat beginnen. nou dat avontuur gaat echt van start... en begint met de ontdekking dat onze binnenlandse vlucht...een uur rijden van dit vliegeveld ligt, daar waar we weer opstijgen en naar Chang Rai vliegen...alle indrukken probeer ik goed in mij op te nemen.

het was een totale verrasing dat we een uur moesten rijden, maar who cares...I AM ON TOP OF THE WORLD!!!

toen we weer geland waren en mijn oren aan het bijkomen waren van de potloodsteken die ze verduren kregen... hoopte ik op een Tuk-Tuk..maar het was een Taxi die ons naar de stad ging brengen. ik ruik geuren die ik gewoon niet ken, de ene geur volgt de andere weer op en er komt tot op heden geen einde aan! :)

we vielen daarna weer met onze neus in boter want we werden afgezet bij de Nachtmarkt in Chaing Rai. Wat een mensen en vrolijke gezichten. ik heb zoiets nog nooit eerder gezien, en weet al meteen dat dit The V
Best Time Ever gaat worden.

we hebben onze bagage vervolgens neergezet in het Gueasthouse om de hoek. en zijn meteen de nachtmarkt over gegaan. WAUW...

na lekker gegeten te hebben Pad THai...hmmm.hmmm... zijn we gaan slapen... en toen lag ik in bed, en bedacht me, Ik lig in thailand in een donker kamertje ..en niemand weet waar ik nu ben...weet je hoe dat voelt?? TE GEK! ...we gaan morgen naar de grens Van Laos, en zullen overmorgen naar de Jungle vertrekken...tot vlug Sabadeeeeee :-)

XXXX sara


  • 20 Februari 2009 - 07:05

    Sara Noutsi:

    lieve sara!

    ik denk aan je en zie hier zoveel mooie spulletjes voor in joum kamertje. maar ik het nu nog niet kopen hahahha

    dikke kus, ik moet rennen naar tol en cill biuiten..
    xxx

  • 20 Februari 2009 - 10:29

    Sara:

    hey poephoofd,

    wow man wat klinkt dat super allemaal!! echt helemaal geweldig!!! denk aan je 24/7
    xxxx
    ps heb je ff een privemail geschreven naar je hotmail
    XX

  • 20 Februari 2009 - 10:31

    Madeliefje:

    Nog meer spulletjes......wahahahahha mijn hele kamer staat al vol met spullen van jou, waarvan ik nog niet weet wat.....BIGSMILE :)

    GEWELDIG, ik geniet er elke dag volop van!!!!

    kussies

  • 20 Februari 2009 - 18:56

    Marga:

    hoi saar,spannend allemaal,ik ga je helemaal volgen,harstikke leuk!!ben benieuwd hoe dat gaat in de jungle!!!groetjes

  • 22 Februari 2009 - 18:26

    Xandra:

    hoi hoi, nou ik lees nu al dat je het heel gaaf gaat vinden daar in dat mooie land.
    geniet ervan en ik blijf je volgen via de web. veel plezier in de jungel en doe de groetjes aan je broer en schoonezus xandra

  • 24 Februari 2009 - 20:38

    Sara:

    Hey lieverd,

    oooh ben zo benieuwd....al je verhalen.....vertel vertel....tarzan al gezien?? als hij je maar laat gaan dan vind ik alles best.
    Morgen woensdag, jajajja dan mag ik weer, kan niet wachten tot het avond is op mijn kamertje..... Wat zal er allemaal in zitten?!
    Dikste
    Kussies

  • 25 Februari 2009 - 20:37

    Marja:

    Hoi Sara,ik lees dat je het helemaal naar je zin hebt daar in het verre land,ik kijk regelmatig naar je site,zo blijf ik op de hoogte van je avontuur. groetjes en dikke kus Marja

  • 27 Februari 2009 - 20:08

    Marga:

    tjonge,verders gaat alles goed?hoop dat je alweer wat beter bent en wat een reis,zeg!!ben je niet uitgevloerd savonds?al die indrukken.hou jij zelf daar nog een dagboek bij?nou hou je taai en groetjes daar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sara

...

Actief sinds 13 Feb. 2009
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 93800

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2016 - 08 Oktober 2016

Machu Pichu and more mindblowing moments

06 Februari 2014 - 08 Maart 2014

My Moments in Myanmar!!

22 Februari 2013 - 23 Maart 2013

Magische klein azie: sri lanka

26 Februari 2012 - 26 Maart 2012

Magica Indonesia!

24 Februari 2011 - 07 April 2011

Magisch Vietnam 2011

18 Februari 2010 - 20 Maart 2010

Magische terugkomst in Azie

18 Februari 2009 - 18 Maart 2009

Magische ontmoeting met azie

Landen bezocht: