ready for take off - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sara noutsi - WaarBenJij.nu ready for take off - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sara noutsi - WaarBenJij.nu

ready for take off

Door: Miss noutsi herself

Blijf op de hoogte en volg sara

21 Februari 2013 | Nederland, Amsterdam

nog een paar uurtjes.. Nog een paar dingetjes inpakken! morgen vertrek ik naar Colombo, sri lanka!!!!
Zoals gewoonlijk maak ik me weer erg druk om tickets... Inchecken... verslapen... paspoort die nog thuis zou liggen op tafel en ga zo maar door! ... Hihi..

deze reis zal naar mijn idee een hele geweldige worden met erg veel verschillende elementen! Strand.. Jungle... Wilde olifanten.. trekkingen.. wijn.. Curry's ... Rijst... world heritage list verder afwerken( wel 7)... snorkelen.. Walvissen spotten.. prachtige treinreizen...mediteren met monniken en slapen in een tempel.. locals weer op prachtige ( noutsi style!) foto's zetten... en ga zo maar door. Dit jaar zitten er een paar pittige trekkingen in( ff serieus... Deze noutsi heeft nu geen conditie dus wie weet stort ik ten gronde)... maar boven al heb ik erg zin in het vrijheids gevoel. Even geen verantwoordelijkheden, geen rekening houden met.. ( behalve met lieve carolientje... Je weet wel... Dat meisje dat mij ookal achtervolgde vorig jaar, maar ze mag nu mee om mn backpack te dragen! :D)

Zijn jullie klaar voor weer space achtige schelp verhalen, lol met noutsi en reacties achter laten zodat ik me gelezen voel whahahah?

Mijn eerrste echte reisverslag zal vanuit sri lanka komen.. Ojaaa daar waar het 30 graden is... So u know hihihi

love miss noutsi...

• 21 Februari 2013 - 23:27

Minke:

Goeie vlucht en heeeeeel veel plezier in Sri Lanka :) Geniet ervan!!

• 22 Februari 2013 - 08:01

Sara:

Ahhww thanks Mink!!! Wanneer ga jij weer trouwens?!

• 25 Februari 2013 - 07:12

Miranda Spreij:

en al verbrand? geniet van je reis xxx