Ontmoeting met de hemel - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van sara noutsi - WaarBenJij.nu Ontmoeting met de hemel - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van sara noutsi - WaarBenJij.nu

Ontmoeting met de hemel

Door: Noutsi, sara

Blijf op de hoogte en volg sara

27 Februari 2009 | Laos, Luang Prabang

:)

Nadat we in het dorpje zijn aangekomen..begint de voettocht met twee gidsen die allebei geen woord engels spreken, ..ach ja met wat voetjes en handjes kom je een heel end toch? wauw!! ik loop ...ik ruik ... proef en zie zoveel..hier wat steekwoorden... maisvelden, waterbuffels, gras, vetplanten, rokende vis, bomen lianen, bamboe... alles ruikt goed, voelt goed en ziet er oogverblindend uit!!

ik denk nog in het begin(hoe naief had ik ooit kunnen zijn??)..hoeven jullie geen antwoord op te geven hoor :-)...ohhhh dit is goed te doen zo vlak land en lopen... dit hou ik uren vole(lach maar, ik lachtte na een tijdje niet meer) algauw na pak m beet 40 minuutjes...en 462.372.654.36 indrukken (die ik nog lang niet verwerkt had)verder... hadden we een pauze...aan een hele mooie beek... (ik moet trouwens en een beetje vlugger gaan vertellen anders sluit het internet cafe over drie uurtjes) de gids maakte duidelijk dat we omhoog gingen vanaf hier (ALS JULLIE DENKEN DAT OMHOOG, EEN BEETJE OMHOOG IS...DAN HEB JE HET VRESELIJK MIS...HIER IS OMHOOG...RECHT OMHOOG..EN DOORLOPEN GRAAG!!!!) we hebben drie uren gehiked in het mooiste deel van de wereld waar ik ooit geweest ben!!! het een was nog mooier dan het ander!!! na al deze (laten we absoluut niet klagen want ik prijs me gelukkig) zware klimMINUTEN, kwamen we bij de eerste kabelbaan(als jullie denken dat de kabelbaan in een pretpark hieraan tipt, nou NEE hhahaha)
we stonden daar en keken uit over een valei waarvan ik de overkant niet kon zien, en de gids vertelde GO! en voordat ik het wist hing ik aan een kabelbaan in mijn tuigje op 150 meter hoogte uitkijkende over Ik denk DE HEMEL!
ik ben geen moment bang geweest en heb vanaf het begin tot einde gescheeuwd dat dit echt Kick ass is!! mijn geschreeuw werd opgolgd door dat van cecil en Tol...die hetzelfde voelde en vonden. na drie van deze banen, kwamen we bij de eerste boomhut aan. alles was erg goed geregeld. s avond werd het donker om 19:00 uur. we gingen slapen en deden de cabine van ons tent dicht..drie keer raden wat wij in de boom hut hadden die eerste nacht..(big motherf*cker Ratten!!!) vechtend gingen ze hele tent door en wij lagen alle vestijfd van angst...de 2de dag gingen weweer hiken... en al die ziplines die we die dag deden waren echt geweldig(het inet cafe wil sluiten)... de tweede nacht waren er geen ratten nee... weet je wat wel dan?? (vette grote spinnen(leg je handen naast elkaar op tafel..zoo groot waren ze...dan zou je denken..ohhh niet erg toch?? op zich niet als je in de tent blijft..ik had de hele nacht diaree en tegelijk overgeven, en heb 4 op en neer gerent de tent door. whahaha hoe vet is dat dan...

ik vertel jullie graag verder in mijn volgende berichtje..

  • 27 Februari 2009 - 13:27

    Gwennie:

    kan maar 1 ding zeggen......WOUW!!! ik hang aan je vingers voor het volgend verhaal....

    liefs en dikke knufff en kus!

  • 27 Februari 2009 - 18:05

    Angelique:

    Kom op met het volgende verhaal,ze verteld/schrijft het ook zo spannend..

    groetjes je leerling.angelique

  • 27 Februari 2009 - 20:08

    Mel:

    echt té vet gewoon, geniet er zoveel mogelijk van, voor je het weet ben je weer hier in onze gewone saaie wereldje :O
    veeel plezieeer!
    kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sara

...

Actief sinds 13 Feb. 2009
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 93809

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2016 - 08 Oktober 2016

Machu Pichu and more mindblowing moments

06 Februari 2014 - 08 Maart 2014

My Moments in Myanmar!!

22 Februari 2013 - 23 Maart 2013

Magische klein azie: sri lanka

26 Februari 2012 - 26 Maart 2012

Magica Indonesia!

24 Februari 2011 - 07 April 2011

Magisch Vietnam 2011

18 Februari 2010 - 20 Maart 2010

Magische terugkomst in Azie

18 Februari 2009 - 18 Maart 2009

Magische ontmoeting met azie

Landen bezocht: