De Spinnenhut - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van sara noutsi - WaarBenJij.nu De Spinnenhut - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van sara noutsi - WaarBenJij.nu

De Spinnenhut

Door: Noutsi, Sara

Blijf op de hoogte en volg sara

28 Februari 2009 | Laos, Luang Prabang

he he daar ben ik weer... hihi...

ik wilde nog even terug komen op mijn geweldige nacht rennend door de boomhut.. met al het eten dat steeds plotseling mijn lichaam wilde verlaten... :(

die tweede overnachting in een boomhut was dus echt zo gruwelijk erg dat ik dat mijn ergste vijand niet toewens (Ach Bullshit natuurlijk...whahahah ) wij hadden van een andere groep vernomen(die bestond uit 99% vrouwen, en dus betrouwbaar denk je...) dat er in die tweede boomhut niks engs was..zij hadden namelijk die nacht ervoor er geslapen...

ik dacht nog..pfff dat scheelt want ik ben kapot... en over mijn hygiene grens heen (totaal drie dagen niet gedoucht..gewassen en deodorant gebruikt)en ook die van normaal functioneren..ik ademde nog wel trouwens...

dus idd daar kwamen aan..we en ik heb natuurlijk de hele boel even gecontroleerd, en idd geen gekke dingen..(maar zoals ieder weet...de jungle leeft snachts EN NIET ALS SARA IN DE BOOMHUT ARRIVEERT OVERDAG...)

het was er prachtig... zo' n grote hut op 100 meter hoogte! ik ruik het jungle terwijl ik op een geweven matje naar de afgrond lig te kijken...en bedenk me dat waarschijnlijk de enige keer in mijn leventje zal zijn dat ik hier zal komen..en dat maakt de gedachtes enzovoort nog vele malen mooier..en vergeet je eigenlijk dat je volgende dag van een gruwelijk klein trapje moet afspringen om zo de diepte in duiken...aan de kabelbaan... om weg te komen..maar die gedachte laat ik nog even varen :)... is leuk voor straks...:(

nadat we nog een paar ziplines hebben gedaan en alles hebben gezien in de omgeving is het tijd om de badkamer te zien...
jullie daar hebben er zo-eentje tussen vier muren...op de begane grond of misschien zelfs wel op 1 hoog in je huis... niks aan toch?? nee die bij thuis gebruik ik ook zonder na te denken.. wie niet...

deze in die mooie hut...nou daar denk je een paar keer over na en dan bedenk je je dat je beter naar het vaste land kan zippen om daar je 1 en 2 te doen( heb ik dus ook maar gedaan)..
ik zal eventjes toelichten hoe mijn badkamer in de jungle eruit ziet :

aan het einde van de hut staat 1 doorschijnend muurtje, daarachter bevind zich een toiletpot...deze pot staat niet alleen aan de rand van de muur-lees afgrond naar beneden-(1 houten plankje horizontaal on kniehoogte aan de buitenkant) maar heeft ook de hele dag door visite van (jaja ik heb ze geteld) 23 Queenbees...
als ze niet nog groter waren..ehmm jaa volgens mij waren ze veel groter. dat betekent dat je mag kiezen...in de jungle....of in de jungle badkamer...wij kozen jungle..

na het avond eten was er nog even tijd om je bedje klaar te maken en fotos te nemen van (mij :))de zonsondergang...(ik moet zeggen ik hoorde gedurende de dag die zweden het al hebben over de Spinnenhut)

zodra het donker was zijn we al half in onze tent gaan liggen...heerlijk in mijn ooo zooo vieze kleding, met mijn vette haar(want de douche had dezelfde visite)..tot die zweedse jongens even wilde gaan rondlopen met de zaklantaarns gericht naar het dak... en even zonder dollen... die spinnen hebben een spanwijdte van twee handen naast elkaar..glinsterende * ik ga je pakken * oogjes... en ik merkte op dat het niet om een handje vol spinnen ging maar het hele-lees hele!!!- dak zat vol met spinnen en tussen elke spin zat een ruimte van pak m beet 30-80 cm ong.

ik zal nooit meer bang worden van spin thuis...dat beloof ik... ik zal ze knuffelen en koesteren en met ze kaarten en tv kijken...ik zal zelfs jurkjes voor ze kopen..want die zijn nu echt lief!!

toen begon de nacht.... oe oe...oe oe..in de verte...takken kraken van de gibbonapen(nee ik heb ze niet gezien, maar we kregen snachts visite van 1 aap in de hut)...geuren van planten en bomen die ik niet ken, (dacht nog...goh hoe zou het met Ilio gaan)... 187.256.780 krekels...heerlijk dat geluid...nu weet echt niemand waar ik ben....ik lig op mijn rug de jungle volledig in mijn oren op te nemen...terwijl ik die spinnen uit mijn hoofd probeer te krijgen..en ik moet zeggen...dat ging best aardig hoor!! :)

maar het goede begin van mijn nacht werd vestoord door (..een lekker man...hahha nee grapje)een plotselinge ovegeefbui...(nee niet op mijn bed...mijn schoonzus zag het en hing mij over de reling)...die nacht heb ik dus vier keer op en neer gerent nog om op de bee-pot mijn ding te doen...tussen de spinnen... zeg nu dus nooit dat ik niks durf...want ik heb grenzen verlegd op deze trip...ooooeeeehhhhh man!!!
ik ben ze nog aan het verwerken hoor!! :( maar ik ben uiteindelijk levend uit deze jungle gekomen..volledig voldaan en wat een geweldige ervaring rijker... en voor die liefhebbers onder jullie ..ik heb 4 filmpjes van mezelf dat ik aan de kabelbanen hang..ter bewijs..maar ook voor mezelf hoor hahahah...

ik ga nu even lekker mijn mail checken..en later dit weekend zal ik jullie even flink bijpraten over alles na de gibbon experience... en een pil nemen want ik heb al vanaf die nacht diaree...:( leger dan leeg ben ik..maar ga straks kijken of ik wat chips binnen houdt, want alles wat ik probeer kan ik net zo goed op de pot eten, ik eet...ik ren...en dan moet ik betalen wat ik niet eens meer in mijn lichaam heb hahah)

dikke knuffel!!!

  • 28 Februari 2009 - 09:07

    Emma:

    ow nouts!!!!
    weet je nog steeds zeker dat je niet wil ruilen???
    jij hier lekker hoogzwanger ik daar heerlijk aan de diaree in de jungle...... zucht. wat een geweldige trip maak je! eigenlijk verschilt het niet zo veel.. ook ik ben 4x per nacht uit mn bed, zie vervolgens dingen die er helemaal niet zijn en ben nonstop kotsmisselijk
    hahahhahahahahaha wat is een mens toch goed in het positief maken om je beter te voelen he!!! nee zonder dollen, echt super wat je daar allemaal doet en meemaakt! je bent een echte wereld meid!!!!

    hele dikke zoen (op afstand dan ivm de heerlijke lijflucht:-)) em

  • 28 Februari 2009 - 09:22

    Saar:

    in 1 woord, GEWELDIG...ik zie het helemaal voor mij...Saar met vette haren geen douche in de jungle tussen de spinnen....WAHAHAHAHA....wat ben je DAPPER!!! STOER!!
    Wat een ervaring Saar, geweldig!! Ondertussen attendeert Sander mij erop dat er een winterkoning in de tuin zit...waar heb je het over.....hahahhaha.

    Kussies


  • 28 Februari 2009 - 09:28

    Sara Noutsi:

    saar kom ff op hyves, kunnen we kwetteren...?

  • 28 Februari 2009 - 12:26

    Saar:

    ooh te laat natuurlijk....ik had visite en zie nu net pas je bericht!
    mmmh jammer!!!
    XX

  • 28 Februari 2009 - 14:21

    Martijn:

    He Sara! Wat lekker herkenbaar die verhalen :-) Ik zie dat je nu in LP zit? Ik ben net aangekomen in Phnom Penh. Wat is Laos geweldig he? Groetjes en nog veel plezier!
    Martijn (van TB)

  • 28 Februari 2009 - 20:57

    Gabriëlla:

    Saaaaaaaar!!!
    het klinkt, naja leest, echt super allemaal! Lijkt me supervet, hoewel die spinnen zou ik niet overleven denk ik ;)! En dan te bedenken dat mijn eerstvolgende vakantie bestaat uit een weekendje brabant (loser) :D. Kijk uit naar je volgende bericht..!
    XXX

  • 28 Februari 2009 - 20:58

    Gabriella:

    hmmmpf en nog veel plezier natuurlijk (A), hoop dat je overgeefdarmdiarreeziekte gauw over is!

  • 01 Maart 2009 - 16:02

    SAAR!!!:

    YEAH!!!! SAAR IK HEB GEWONNEN!!! IK VOEL HET!!(zie je hotmail voor verder info)
    YEAAAAAAAAAAAAAH!!!

  • 02 Maart 2009 - 11:08

    Anne :

    noutsiiii
    wat een verhalen, heb net ff je hele profiel gelezen, wat een avonturen, ik begrijp je zo goed, al die indrukken het is echt n cultuurshock he, maar je gaat al dat nieuwe zo waarderen!! We moeten als je terug bent echt ff verhalen uitwisselen!! Heel veel plezier nog en geniet van de goedkope cocktails en coole kleren en hebbedingetjes hehe!! Kan niet w88 op je volgende verhalen, al van een cliff gesprongen? hehe
    xxxx annemoon

  • 03 Maart 2009 - 10:29

    Stefan:

    Hey noutsi,

    daar ben ik dan eindelijk. Had het een beetje druk. Wat een verhalen heb je al getypt:P heb ze nog niet allemaal gelezen hor. Ga ik maar eens doen.

    Veel plezier! x

  • 16 Maart 2009 - 16:29

    Willy:

    k lee s je site nu pas!k wist niet dat je dit had.Goh Saar die SPINNEN!!!!!!!!!!!!!afschuwelijk.werkelijk discusting.k zou absoluut meteen weggaan hihi.leuk om alle avonturen te lezen.kus voor iedereen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sara

...

Actief sinds 13 Feb. 2009
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 93814

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2016 - 08 Oktober 2016

Machu Pichu and more mindblowing moments

06 Februari 2014 - 08 Maart 2014

My Moments in Myanmar!!

22 Februari 2013 - 23 Maart 2013

Magische klein azie: sri lanka

26 Februari 2012 - 26 Maart 2012

Magica Indonesia!

24 Februari 2011 - 07 April 2011

Magisch Vietnam 2011

18 Februari 2010 - 20 Maart 2010

Magische terugkomst in Azie

18 Februari 2009 - 18 Maart 2009

Magische ontmoeting met azie

Landen bezocht: