de laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sara noutsi - WaarBenJij.nu de laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sara noutsi - WaarBenJij.nu

de laatste voorbereidingen

Door: noutsi

Blijf op de hoogte en volg sara

24 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

nog een paar weekjes en dan is het zover..
just me, myself and I zal een geweldige rondreis maken door Thailand, Laos en Vietnam.

de prikken heb ik al gekregen...en ik kan je vertellen dat ik nu echt een hekel aan naalden heb gekregen...erg leuk als je lek geprikt word, en er ook nog voor mag betalen!! echt zo van jah graag prik me alsjeblieft...HURT MEEE PLEASEE

de backpack staat klaar en mijn lonely planet(heeft nu een letterlijke betekenis gekregen)ligt op de bank. en dan komt ineens het besef...

ga ik echt?
en alleen?
hoe ga ik dat doen?
waar kom ik terecht?
wie kom ik tegen?
wat zal ik meemaken?
overleef ik dit?

en al die vragen schieten door mijn hoofd..dan komt er een lach...wauw! en die verdwijnt weer de volgende gedachte...oef!! een mengeling van emoties schieten door mijn mooie(jaja ... ) hoofdje.. spannend.

ik neem in elk geval mijn iphone en ipod mee.. want muziek en contact met vrienden en familie zal ik wel nodig hebben. mijn broer vertelde mij laatst dat ik waarschijnk de eerste weken huilend met een cocktail op een bounty eiland zal zitten, bellend naar hem...whahah hij zal nog best eens gelijk kunnen krijgen...we zullen het gaan meemaken. ik heb mijn broer al meerdere malen gezegd, ga mee!! maar hij is niet over te halen... wat was die reis met hem en mijn sissie in law geweldig, en zo relaxed als dat zij zijn is zo fijn. nu zonder hen gaat het toch echt gebeuren. en ik hou gewoon mijn hoofd dat ik ook zonder hen dit kan.

dat neem t niet weg dat ik het erg leuk zal vinden om jullie reacties te lezen op mijn berichten om zo even de alleen heid te dooien... maar ach het zou zo maar kunnen dat ik hoop en denk alleen te zijn maar op de eerste dag al volgeboekt zit met van alles en nog wat haha..

of dat ik nooit meer terug kom en al Mijn groupies mij moeten missen!

Het enige waar ik me druk om maak is dat ik niet ziek zal worden(half dood in een achteraf garage zieken huis achtig ding) en dat mijn kat en beste vriendinnentje het goed zullen doen tijdens mij afwezig heid, maar dat zal we loslopen.

de laatste weken zal ik mij nog even bezig houden met waar ik heen zal reizen en wat ik zowieso wil doen...

ik hoop dat jullie mij zullen volgen en het leuk zullen gaan vinden mijn verhalen te lezen, ik zla in elk geval mijn best doen leuke verhalen te schrijven in de noutsi style!!

nu nog even mijn werk goed overdragen aan die top teamleiders van me, en me losweken van mijn functie, want na de reis is de Appie een ass supermarkt manager rijker..moi...wat ben ik blij voor de appie! hihi..

ik zal voor mijn vertek nog even een bericht plaatsen..

kus




  • 24 Januari 2010 - 18:59

    Tol:

    Hoi Saar,

    Nog een paar weken en dan ga je echt alleen naar Azie. Ik weet zeker dat het fantastisch gaat worden en je je wel red daar. Maak er een mooie reis van en geniet lekker!!

    GR Tol

  • 24 Januari 2010 - 20:56

    Gab:

    Ojee toch maar eventjes gaan kijken :) jij kan je noooooit losweken van ons... je groupies zullen je stalken zelfs als je helemaal aan de andere kant van de wereld zit dus wees niet ongerust. En t gaat gwoon noutsi-style worden... loopt allemaal wel los :D
    Liefsx en tot van de week.. gaan we je nog eventjes terroriseren de laatste daagjes (H)

  • 24 Januari 2010 - 21:14

    Korak:

    Je bent en blijft mijn kanjer. Dacht dat je niet zonder mij kon..... Haha xxx ik volg je op de voet. Nog ff zien voor vertrek???? Xxxx vnbd

  • 25 Januari 2010 - 13:58

    Miss Apple:

    OOOOOH je gaat echt he :(
    Jeetje komt nu wel heel dichtbij!
    Je bent echt ontzettend stoer!! Super dapper!
    kisss
    ps tuurlijk volg ik je!

  • 26 Januari 2010 - 15:23

    Marja:

    Ha die Saar, wat ontzettend leuk dat je weer in de pen geklommen bent, zo maken we je voorpret ook mee.
    Je gaat en je ziet wel hoe het gaat..is er iets wat je nodig hebt? eet maar geen vlees dat maakt de kans op ziek worden een heel stuk kleiner en nu weet je dat je veel drinken moet!
    heb je al een goede rugzak, anders gaan we hem samen kopen, dat lijkt me leuk en daarna lunchen!xxx mar

  • 28 Januari 2010 - 10:44

    Calimero:

    accchh koningin saartje:):)

  • 17 Februari 2010 - 18:03

    Wortel:

    HE LIEF SAARTJE,
    I CAN NOT BELIEF IT DAT JE MORGEN ECHT GAAT! .TOCH.......... JE GAAT WEL HE?
    DE TRANEN LIEPEN NET OVER MIJN WANGEN WANT SAARTJE IS NIET MEER SAARTJE.SAARTJE IS ECHT GROOT NU.ZE GAAT ALLEEN OP REIS NAAR DE ANDERE KANT VAN ONZE PLANEET.EN VOLGENS MIJ IS ONZE BOL BEST WEL GROOT.TE GROOT BESEF IK NU.WAS IE MAAR IETSJES KLEINER ......
    KLEINE MEISJES WORDEN GROOT.WEET NOG DAT WE KIPPETJE EN WURMPJE SPEELDEN EN JA IK WAS DE WURM HI HI HI EN JIJ ALS KIP MAAR STAMPEN NET ZOLANG TOTDAT JE ARME ZUS HELEMAAL PLAT WAS.
    MORGEN ,20 JAAR LATER,STA JE OP SCHIPHOL MET EEN VOLGEPAKTE BACKPACK.EN DAN ......DAN BEN JE VOLWASSEN SAAR .JE GAAT DE REIS VAN JE LEVEN MAKEN EN BELOOF ME SCHAT GENIET ALS NOOIT TEVOREN.
    LIEF ZUS(JE) IK WENS JE EEN TOPTIJD TOE.
    HEELVEELDIKKE ZOENEN EN KNUFFELS WORTEL

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sara

...

Actief sinds 13 Feb. 2009
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 93787

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2016 - 08 Oktober 2016

Machu Pichu and more mindblowing moments

06 Februari 2014 - 08 Maart 2014

My Moments in Myanmar!!

22 Februari 2013 - 23 Maart 2013

Magische klein azie: sri lanka

26 Februari 2012 - 26 Maart 2012

Magica Indonesia!

24 Februari 2011 - 07 April 2011

Magisch Vietnam 2011

18 Februari 2010 - 20 Maart 2010

Magische terugkomst in Azie

18 Februari 2009 - 18 Maart 2009

Magische ontmoeting met azie

Landen bezocht: