brown sugar sara...:) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sara noutsi - WaarBenJij.nu brown sugar sara...:) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sara noutsi - WaarBenJij.nu

brown sugar sara...:)

Door: Noutsi

Blijf op de hoogte en volg sara

16 Maart 2010 | Thailand, Bangkok

een hele goeie dag allemaal,

gebruik de volgende steek woorden om erachter te komen waar ik nu in beland ben en zit...

zon....(duhuh)
zee....(niet zomaar een zee, deze is de
eerste paar meter
doorzichtig...dan word het licht
blauw...en dan nog iets donkerder)
strand...(deze is voornamelijk wit)
zonnebrandcreme...(van kreeft naar
poepie)
palmbomen.....( ohhhhhh echt?jah!)
sara in dr bikini....(jah het is toch echt
gebeurd)
ko Ko Ko TAOOOOOO....zoooo lekker hier
jummy de pumie.

oke ging ff helemaal nergens over maargoed.
ik zit hier lekker al vanaf vrijdag helemaal niks te doen...(behalve terror schelpen zoeken...oefff deze fluisteren, dus ik moet helemaal in de branding liggen om ze kunnne verstaan.... maargoed er zijn ergere dingen des levens...

ik heb een oaar dagen geleden vernomen uit bronnen ( saar, tol en meneer ko tao van mijn resort...dies echt grappig trouwens, hij lijkt heel erg op mister myagi...ik weet niet hoe je het schrijft maar hijs die karate leraar uit the karate kid!) dat er demonstraties zijn in bangkok...nou denk ik bij mezelf, tja dan moet je gewoon uit de buurt blijven. maar dan volgt de volgende gedachte... wat nou als het zo uit de hand loopt dat ik er plots midden in beland? dat heb je dan toch liever in nederland dan in thailand...?! en zo hebben mister van het resort en ik eigenlijk best wel lol om het feit dat ik morgen heen moet en hij nog veilig hier is... naast die heerlijke humor, vertelt hij me elke dag hoe het er voor staat en komt hij vandaag met het verhaal dat ze( de betogers) bloed aan het verzamelen zijn ...nouja ik quote :

"Het ingezamelde bloed wordt later gebruikt om het parlementsgebouw mee te besmeuren. De aanhangers van de afgezette premier Thaksin eisen dat de huidige premier Abhisit opstapt.

Door de demonstratie ging een zitting van het Thaise parlement niet door. Van de 625 volksvertegenwoordigers kwamen er maar 80 opdagen. In Bangkok zijn tienduizenden betogers op de been."

ik dacht vanochtend nog dat dit een grapje was van meneer maar mijn broer vertelde mij hetzelfde... dat klinkt toch alsof je naar een horror stad gaat, niet dan? laten we er maar gewoon vanuit gaan dat mij niks gebeurd, en zoja... heb ik een heerlijke reis gehad!!

ff over naar de orde van de dag... na alle tuk tuk ritjes die ik heb gedaan (ongeveer driehonderd!) hebben ze hier iets anders...aangezien ze hier niet goed over de wegen kunnen ...zijn ze creatief geweest... je neemt gewoon de longtail-taxi-boot-tuk-tuk... voor een 100 BHT pikt hij je op en brengt hij je elders op het eiland... dit is zo relaxed...ik kan wel de hele dag in de taxi boot zitten, maar dat doen we maar niet . (zie je me al zitten op mn prive bootje met een verrekijker naar schelpen zoeken? haha... en dan opeens...STOPPPPPPP TUK TUK BOOT MEN! I SEEE SCHELP!!... en dan mag hij m opduiken... nee dit is de luxe manier van schelpen zoeken, ik ben van de oude stempel. ohh trouwens hahah...ik zag van een schelp groter dan mijn beide voeten bij elkaar (niet lachen tolly!)...maar die kan ik nooit meenemen, dus heb ik een praatje met haar gemaakt en een foto van haar gemaakt en ben ik weer verder gegaan. (iedereen denkt toch dat ik mesjokke ben geworden, kan ik net zo goed door kletsen erover he)

er is ook nog zoiets als vissen die niet bang zijn...geweldig!! ik zal je even de situatie schetsen..(ik hoor cecil nopg gillen van vorig jaar toen het haar gebeurde)

ik lig in mijn bruin met roze stippen bikini..(aantrekkelijk voor vissen denk ik, of ze denken dat ik een groot vrouwtjes vis ben??)...in het water aan de kant, naar koraal te zoeken (de schelpen waren een dagje erop uit denk ik).. en ik zie allemaal kleine visjes zwemmen, dus ik denk ik stel me netjes voor...nee graapjee... tsss..

dus ik lig daar en merk dat ze niet bang zijn en dus leg ik mijn hand neer zodat ze aan me kunnen zitten.. komt er een kleintje aan, ik denk die kan ik hebben, en die begint aan mijn vinger te sabbelen... echt zo lief!!..sab sab...zwemt ie weer weg...komt ie terug...sab sab!... komisch... todat er een wat grotere kwam(ong zo lang als mijn hand) en die begint aan mijn dij...SAB SAB...mijn god dat deed PIJN!!...ik heb die hele klote vis vervloekt en ben meteen het watre uit gegaan...

volgende onderwerp...

fotoos!! :

ik zal ff vertellen hoeveel ik foto's per onderwerp heb totaal:

300 van palmbomen
200 van bootjes op zee met een berg erachter

150 van mezelf in de branding..(ohhh nee das niet waar)

180 van de kust
500 van schelpen

haha.... ik zweer je, ik heb niet eens meer de behoefte om ze terug te kijken want dat zit ik van...ohhh palm boom hier, en die was daar en wat een boel bootjes.... nee ik ben er maar mee gestopt! hiihihi...

morgen reis ik dus naar nagkok..( een terror boottocht van drie uur...waarom denk je? nou de zee hier golft een beetje... en net als op de heen weg zullen er genoeg mensen weer over de rand hangen om over te geven).. en dan nog een 6 uur met de bus!!...ik ben nu al moe en ik moet nog!... maar dan SHOPPENN!! ik ga heel vroeg mn bedje uit dan, dan doe ik de fiets tocht in de ochtend van 5 uur...daarna shoppen!!...dan vrijdag nog meer shoppen en een groooote tas kopen voor al mijn souvernirs en ik denk voornamelijk schelpen!!

ik wens jullie allemaal een heerlijke werkdag toe, zoniet lekker je huis opruimen en boodschapjes doen, dan lekker koken... ohhhjaaa dat word voor mij allemaal gedaan hier!

dikste greetz van mij

PS: saaaaaar: nog even dan zie ik je op schiphol en dan ga ik je dood knuffelen!!... want ik ga bij je liggen en kan het niet helllllllllppppeeeennnnn...




  • 16 Maart 2010 - 10:28

    Minke:

    Heey !

    Klinkt heerlijk die strandverhalen :D Goeie reis naar Bangkok en niet in de buurt van regeringsgebouwen komen he ;) Straks krijg je nog een emmertje bloed over je heen :O Ok niet mee spotten, we weten nog niet wat er gaan gebeuren..

    Bij deze succes ;)

  • 16 Maart 2010 - 10:29

    Minke:

    Heey !

    Klinkt heerlijk die strandverhalen :D Goeie reis naar Bangkok en niet in de buurt van regeringsgebouwen komen he ;) Straks krijg je nog een emmertje bloed over je heen :O Ok niet mee spotten, we weten nog niet wat er gaan gebeuren..

    Bij deze succes ;)

  • 16 Maart 2010 - 12:16

    Nor1:

    Haha, ik hoor Sara al denken...en bedankt Minke, dat je het tot 2x toe herhaalt ;-) (flashback: jouw gezichtsuidrukking bij verhaal over eilandje in Chiang Rai, :-D)
    Maar denk maar zo, ze hebben het niet op jou gemunt;-)

    Relaxed dat Ko Tao zo goed bevallen is en de schelpjes ook de nodige aandacht kregen, hihi! Zouden meer toeristen moeten doen ;-)

    Fiets en shop ze in Bangkok! En lekker veel met de boot gaan, mijdt je "drukte" op straat ook.

  • 17 Maart 2010 - 12:37

    Vnbd:

    shop ze xxx

  • 17 Maart 2010 - 12:37

    Vnbd:

    shop ze xxx

  • 17 Maart 2010 - 13:00

    Tol:

    Hoi Saar,

    Nou zie foto's maak je me wel jaloers mee hoor! Lekker op het strand, hangmatje, palmbomen......

    En jij wilt naar het regenachtinge Nederland......

    Geniet lekker van je shopdagen in Bankok en.....ik hoef geen kikker hoor!!!!!

    goede vlucht alvast en tot Zondag!

  • 17 Maart 2010 - 14:54

    Melody:

    ben heeeel benieuwd naar jouw foto's!!
    en succes met je ASM outfitsjes uitzoeken:D
    toedeloeee

  • 19 Maart 2010 - 21:51

    Miss PINK Apple:

    Hai Sweety, cuty, beauty,

    goede reis alvast! en uuuuh niet weg gaan bij schiphol voordat je mij hebt gezien!!! want ik sta er echt!! (dit jaar geen surprise....voor de zekerheid)

    kussss
    ps ik ben mijn knuffels al een maand aan het sparen, ik heb er zat!!!

  • 20 Maart 2010 - 07:10

    Winterpeen:

    lieve oorlam ,
    wens je een goede reis terug.dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sara

...

Actief sinds 13 Feb. 2009
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 93760

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2016 - 08 Oktober 2016

Machu Pichu and more mindblowing moments

06 Februari 2014 - 08 Maart 2014

My Moments in Myanmar!!

22 Februari 2013 - 23 Maart 2013

Magische klein azie: sri lanka

26 Februari 2012 - 26 Maart 2012

Magica Indonesia!

24 Februari 2011 - 07 April 2011

Magisch Vietnam 2011

18 Februari 2010 - 20 Maart 2010

Magische terugkomst in Azie

18 Februari 2009 - 18 Maart 2009

Magische ontmoeting met azie

Landen bezocht: