Phuket, phiphi, Krabi it is... - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van sara noutsi - WaarBenJij.nu Phuket, phiphi, Krabi it is... - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van sara noutsi - WaarBenJij.nu

Phuket, phiphi, Krabi it is...

Door: Noutsi

Blijf op de hoogte en volg sara

08 Maart 2010 | Thailand, Chiang Mai

hgelllloooooo daar!!

hier is het eindelijk strand tijd!! nadat ik s ochtends vroeg het vliegtuig heb genomen(jankend achter in de truck zwaaiend naar chiang mai )ben ik in bangkok over gstapt op de vlucht naar phuket! prachtig mooi...eindelijk stranden en bikini tijd! (nou ja of ik me nou meteen in die bikini kan hijsen dacht ik nog...)vanuit Phuket wilde ik meteen naar krabi maar ik dacht...weet je ik ga eerst naar phi phi.

daar kan ik 1 ding over zeggen...phi phi niet voor sara!! ik kom daar aan ... staan er natuurlijk eerst honderd guesthouse verkopers en mensen die iets van je willen....zo heb ik op mijn vorige reis geleerd dat je even weg moet van de menigte om je (daar ff rustig op een terras )te orienteren en te bedenken wat je wilt. zo gezegd zo gedaan..sara gaat in een bar zitten aan het strand en word meteen vrolijk van het oude liedje I Like To Move it...een reggae versie van It's my Life...en zovoort, als ik 15 jaar terug in de tijd val!! dus heb ik het maar gefilmpt...t was zo grappig!

het eiland is erg erg mooi en ik heb zoiets van oke...waar ga ik slapen...bedenk me dat ik twee nachten wil en dan krabi...om van daar uit omhoog te reizen naar een paar andere plaatsen voordat ik het volle bangkok binnen wandel.... ik heb geen idee waar ik moet slapen want ze beginnen gewoon allemaal vanaf!! 1200 BHT...in de buurt van het strand...dat is 4 keer zoveel als ik gewend ben...en dat gaat me tever bedenk ik me...zeker omdat ik nog anderhalve week moet met mijn geld(die ik aardig over de balk gooi!! )haha..dus ik loop naar een thai die tot me middel komt en zeg tegen hem Cheap Room for me here?? en hij begint al zijn foto's en dergelijke te voor schijn te halen... en niet van goedkoop naar duur maar andersom... dus ik heb zeker 15 minuten mijn best gedaan om hem te vertellen dat ik goedkoper wil..en uiteindelijk kwam ik bij een kamer van 800 BHT..fijn! pfff... ik moet vooraf betalen en dan komt een soort kar me halen naar het guesthouse. ik betaal...en ga erheen...mijn god...knal rood en nat letterlijk van het zweet kom ik ergens in een iets in echt niemands stukje eiland...maar met geen uitzicht en geen leuk terras ofzo...gewoon je kamer en een stoel voor de deur! en dan denk ik bij mezelf...neeeeeeee!!!

nou goed met volle kracht vooruit sara naar het strand lekker zwemmen en boekje lezen! dat was NICE!!... maar ik heb nog niet eerder zoooooveeeel toeristen op 1 vierkante meter gezien als dar in die kleine benauwde straatjes...ik wist meteen dat ik de volgende dag ervan door zou gaan. trouwens het eten en drinken daar is drie tot vier duurder dan elders in thaialnd...een rib uit mn lijf zeg!!

en zo gezegd zo gedaan, de eerste boot naar Krabi en genietend van het uitzicht op de boot bedenk ik me dat dit echt suppperrr leuk gaat worden!ik kom aan... en pak heerlijk een taxi...ik zit nu ook in een heerlijk hotelletje, met een kamer van 600 BHT(met airco gewoon hahahha ) en een zwembad, en het strand ligt om de hoek! heerlijk dus hier ga ik n og bruiner worden!! ik fax jullie weer als ik ergens anders ben!! volgende stop is waarschijnlijk Chumphon....

tot later!!

  • 08 Maart 2010 - 08:48

    Miss Apple:

    WOW, klinkt zo heerlijk! strand, bikini, zon, zee, zwemmen, boekie lezen. HEERLIJK!!

    Hier ligt er weer sneeuw....er komt geen einde aan de winter.. Wel een super mooi zonnig, maar koud weekend gehad.

    kussies

  • 08 Maart 2010 - 09:01

    Soof:

    Kussssssss.

    Oohja Mel is alvast begonnen met spiegelen, ze baalt alleen dat ze steeds weer overnieuw moet beginnen hahaha.

  • 08 Maart 2010 - 14:17

    Mel:

    Soooooooof!!!!

    Ohja saar, erik was de koffie restanten aan het lopen vanmiddag toen ik wegging, speciaal voor jou:D dan is het magazijn wat leger! En lijkt het of we echt hard hebben gewerkt:):)
    veel plezier nog en ohh wat ben ik jaloers!!

    Knuffel

    Ps. Oke niet helemaal voor jou.... :( maar hij was wel de koffie restanten aan het doen!;)
    teamleiders powerrrrr

  • 08 Maart 2010 - 20:08

    Gab:

    Saar!
    Nu stop! Hou op! Niet meer zonnen! je mag niet bruiner worden dan ik:(!!!
    hahaha kidding ;) lukt je toch nooit :P

    XXX

  • 09 Maart 2010 - 08:58

    Tol:

    Hoi Saar,

    Dat was even een drukke dag met al dat gereis. Lekker dat je nu kunt relaxen op het strand!


  • 09 Maart 2010 - 10:38

    Angelique :

    heerlijk mens ben je toch toppertje goed insmeren he genietse !!kiss liekie

  • 09 Maart 2010 - 17:18

    Pink LADY:

    ik hobbel zomaar ff langs om een dikke knuffel te brengen! vooruit ook een dikke kus en een dikke joint erbij!

  • 09 Maart 2010 - 20:38

    Wil:

    LIEVE SAAR, BEN BLIJ DAT JE NU IN EEN LEKKER HOTELLETJE ZIT. GEEN LEKKERE GOZERS DAAR? WE HOREN R NIX OVER HI HI.
    MAARE WEL SAVE HE,JE WEET MAAR NOOIT .OK IK GA TE VER.I KNOW.
    LIEF DAT JE AAN MIJN VERJ.DAG DACHT, EN BIJ DEZE: LIEKIE JIJ OOK GEFELICIFLAPSTAART!!!
    NOU SCHATTIG KLEIN ZUSJE .KUS JE DIKKE ZUS(77 KG)HI HI

  • 10 Maart 2010 - 07:35

    Emma:

    oooow saar het blijft zo leuk om jouw verhalen te lezen....heerlijk wegdromen alsof ik bij je ben... ik vind het zo stoer dat je dit doet! heel erg knap! stiekum wist ik het op school al...die saar gaat geen confrontatie uit de weg, pakt wat ze pakken kan, een wereldmeid, en niet te vergeten een knotsgekke lieverd!!

  • 10 Maart 2010 - 13:42

    Vnbd:

    Wat ben JIJ toch zelfstandig. Ben trots op jou, TOPPER. Had je nog wel les kunnen geven, haha. Maak veel plezier, you only live TWICE remember xxxx

  • 10 Maart 2010 - 19:23

    Xandra:

    nou ik heb even je verhalen gelezen en wat maak je toch veel mee! geniet ervan zo lang het nog kan. dikke kus van mij en maak er nog wat moois van de laatste daaaaaaaaaaaaaagen.
    doeiiiiiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sara

...

Actief sinds 13 Feb. 2009
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 93757

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2016 - 08 Oktober 2016

Machu Pichu and more mindblowing moments

06 Februari 2014 - 08 Maart 2014

My Moments in Myanmar!!

22 Februari 2013 - 23 Maart 2013

Magische klein azie: sri lanka

26 Februari 2012 - 26 Maart 2012

Magica Indonesia!

24 Februari 2011 - 07 April 2011

Magisch Vietnam 2011

18 Februari 2010 - 20 Maart 2010

Magische terugkomst in Azie

18 Februari 2009 - 18 Maart 2009

Magische ontmoeting met azie

Landen bezocht: