mijn landing - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sara noutsi - WaarBenJij.nu mijn landing - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sara noutsi - WaarBenJij.nu

mijn landing

Door: queen noutsi

Blijf op de hoogte en volg sara

19 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

oke oke...ik ben geland ...daar is dan ook wel alles mee gezegd. Bangkok is toch wel een gekke huis. zeker als je alleen bent, veel mensen willen wat van je en vertellen je waar je moet gaan(waarschijnlijk in hun voordeel)... de reis ging goed...vlug ook eigenlijk...en ik heb zelfs mijn backpack terug gevonden.. sigaretje gerookt... ik stink net als Melody, Sofia, Gwenny...enz... stinkerds.

nu na een bier op Koh san road gedronken te hebben loop ik moederziel alleen om maar te bedenken, waar ga ik in gods naam heen? is dat handig, moet ik niet eerst dtte?

als ik bedenk hoe ik me nu voel, weet ik in elk geval dat ik mezelf flink zal tegen komen... zoo dat is ff niet leuk in zo een grote stad en geen idee waar je heen moet... lekker zo een down verhaal... maar thats life he haha..

al die tuk tuk drivers krijgen nog wel ruzie met me... laat me toch lopen.. nee ze bedenken met zn alle dat ik waarschijnlijk tien tuk tuks tegelijk nodig heb ofzo..whahahah nou nee..

ik ga nu maar even bedennken wat ik ga doen... ticket omboeken of naar koh samet..of naar laos... spannend... en soms echt niet leuk.. vakantie hoort leuk te zijn maar dit lijkt wel een hoe leer ik mezelf kennenn kamp... sara is niet zo vrlijk...maar dat wist ik van tevoren al...

op naar positieve dingen!...

tot schrijfs

  • 19 Februari 2010 - 11:44

    Pinky:

    Saar!! Het is zoals het is en dat is prima!!! Love S

  • 19 Februari 2010 - 12:36

    Cynthia:

    he hallo

    wat fijn dat je goed geland bent en dat je wel een goede reis hebt gehad!

    Ik kan me voorstellen dat je best je eenzaam voelt als je net geland bent! het komt goed en je gaat een antastische reis tegemoet!

    geniet ervan en ik zal je verhalen met plezier lezen!

    gr cynthia

  • 19 Februari 2010 - 14:02

    Gabriella:

    Saraaa!!
    Kop op he, het is ff moeilijk maar er staat je een super mooie vakantie te wachten en jouw kennende heb je binnen de kortste keren alweer harstikke leuke mensen om je heen! En zo niet dan ben jij leuk genoeg om alleen Azië te (her)ontdekken! Geniet ervan en niet in die negatieve halfleeg mentaliteit blijen he lieverd ;).
    X Gabriëlla

  • 19 Februari 2010 - 20:39

    Els:

    Hey Nicht,

    Trots op je hoor meid! Geniet van al het moois (en lekkers...?? ;)). zal je steeds blijven volgen op je pagina hoor, leuk!
    Groetjes en geniet ervan!

  • 19 Februari 2010 - 21:06

    Telly:

    Hai Saar,

    Alle eerste dagen zijn niet leuk: ook als je naar corfu gaat....echt.
    je moet nog onthaasten en jezlef een paar dagen de tijd geven: wennen
    het leuke komt echt nog en anders kom je lekker naar huis toch, je moet niets hoor.

    ik begrijp je helemaal, maar ik denk dat het vanzelf wel goed hoor maak je geen zorgen.

    we blijbe nje volgen hier okee
    liefs Telly

  • 19 Februari 2010 - 22:22

    Anja:

    he saartje

    oh meis wat zielig en hadden we gelijk zo alleen met je peuk

    geniet en als je je ff lamlendig voelt denk aan ons (harde werkers)
    en aan je mooie serviesje (HIHIHI)

    geniet meis en je weet wel::::::

    komt wel goed skatje
    kom maar op met die leuke verhalen tot later

    dikke kus van anja

  • 19 Februari 2010 - 23:49

    Xandra:

    he saartje,
    nou meid heel fijn dat je goed geland bent.
    het zal zeker even moeilijk zijn in het begin om alles alleen te ondekken.
    maar wees positief en dan weet je dat alles goed komt.
    hier zijn mensen die alles lezen en kijken uit naar je mooie verhalen.
    geniet en het komt goed. dikke kus xandra

  • 20 Februari 2010 - 08:12

    Tolt:

    ja daar is die dan

  • 20 Februari 2010 - 08:15

    Tol:

    supertof Saartje cool hoor!!! gaat wel over hoor de motor moet nog ff op gang komen. ene....we zitten een uurtje verderop,als je je alleen voelt kom je maar langs...wel binnen 7uur want dan zijn we weer weg.Gr. tol en cil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sara

...

Actief sinds 13 Feb. 2009
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 93803

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2016 - 08 Oktober 2016

Machu Pichu and more mindblowing moments

06 Februari 2014 - 08 Maart 2014

My Moments in Myanmar!!

22 Februari 2013 - 23 Maart 2013

Magische klein azie: sri lanka

26 Februari 2012 - 26 Maart 2012

Magica Indonesia!

24 Februari 2011 - 07 April 2011

Magisch Vietnam 2011

18 Februari 2010 - 20 Maart 2010

Magische terugkomst in Azie

18 Februari 2009 - 18 Maart 2009

Magische ontmoeting met azie

Landen bezocht: