the golden triangle....Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van sara noutsi - WaarBenJij.nu the golden triangle....Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van sara noutsi - WaarBenJij.nu

the golden triangle....Chiang Rai

Door: Noutsi

Blijf op de hoogte en volg sara

28 Februari 2010 | Thailand, Chiang Rai

hey there white people,

wat leuk al die berichtjes van jullie..gezellig... ik ben net terug van twee en een halve dag Chiang rai en nu weer lekker in Chiang Mai. de bedoeling was dat ik rustig aan richting Bankok zou reizen maar ik kom erachter dat er nog heel veel leuks te don is hier( ik ga morgen een hele dag of twee olifanten verzorgen, er is hier nog een hele mooie tempel op een berg, een nacht safari, een dieren tuin waar ze pandaaas hebben!!... een paar dagen bij de monnikken.. ik heb maar bedacht dat ik het hier te leuk vind!!)

ik ben met Mienke en Loreen naar Chiang rai gegaan en daar hebben we voor 150 Bath(!) per nacht geslapen om de hoek van waar ik vorig jaar was.de avond dat ik aankwam hebben we de nachtmarkt onveilig gemaakt... dat was echt zoo leuk. er was een een optreden op het plein (en ik zweer je dat ik dacht dat ik stefan ertussen zag staan!!!! ;) ) ..allemaal ladyboys in mega mooie jurken al zingend over het poduim hihi... (heb ik je toch genoemd stefan... enne vul je die groente wel fifo!!)

we hebben de volgende dag een busticket geboekt naar...ohhh hoe heette het ookalweer...en van hoe heet ookal weer zijn we 9 km gaan fietsen langs die geweldige Mekong naar de golden triangle.. ik heb zulke mooie fotos gemaakt van (mezelf...hihi nee...)de omgeving...er waren allemaal kleine dorpjes die we hebben gezien en stof gegeten op die weggetjes... (ik was rood toen ik van die weggetjes af kwam)... we hadden ook erg leuke fietsen ...van die Macbikes... hoe bedoel je sara is een toerist... maar ik weet niet of ik zonder die fiets er niet uit als een toerist.. :) :)

we kwamen aan bij het drie landen punt Birma, Thailand en Laos.. tjaa... en knok dan maar uit welk land welke is hihi... ik gokte erop dat wij in thailand stonden whahah...dan hoefde die andere twee maar te gokken he!!.. er stond daar een gouden buddha van ik denk wel tien meter hoog...misschien wel twee keer zo veel! je bent daar wel een wandelende portomonee geloof ik maar ach.. het was de hele dag waard want het was er zo mooi, volgend jaar ga ik naar Birma. heb er veel over gehoord van mensen die erheen gereisd zijn dit jaar.. nu dat het nog puur is zal het zeker de moeite waard zijn, maar dan moet er wel iemand mee (saaaaaaaaaaaar???)

uiteindelijk hebben we dus een heerlijke dag gehad die we gezellig hebben afgesloten met een pizzeria!! yummie! ( ohhh trouwens voor de stefans aka groenteknecht van sara onder ons die geen idee hebben soms waar ik het over heb: the golden triangle is het drie landen punt van thailand, birma en laos...dommies)

nu ben ik net weer hier dus en we gaan zo met zn drieen lekker eten en shoppen hier!!

morgen ga ik naar een olifanten kamp en daar ga ik een hele dag(of twee) de olifanten wassen, eten geven etc..hard werken maar wat een ervaring moet dat zijn..ik zie me al lopen met mn strooie hoedje en mn blauwe pakkie, want die krijg je aan!

maar laten we wel wezen, mij staat alles goed... dus daar maak ik me niet druk om.

iets wat me trouwens erg opvalt hier in thailand zijn veel europese mannen van een leeftijd 40-80... die met veel te jonge meiden in bars verschijnen. dat vind ik wel heel erg om te zien , zeker nadat ik net mijn boek uitlees over een cambodiaanse vrouw die op haar 5de verkocht werd aan een bordeel om daar te moeten werken onder afschuwelijke omstandigheden. en witte mannen speciaal voor deze veel te jonge meiden hierheen komen. dit gebeurd idd nog vandaag de dag heel veel hier zoals ook in het boek staat... daarheb ik wel een beetje moeite mee, dus probeer ik een aantal straten hier te vermijden.

ik ga weer lekker genieten en zal jullie mijn enorm spannende verhaal over mijn olifanten dag uitgebreid beschrijven deze week... so stay tuned

en trouwens saar: hoe heb je het kunnen laten gebeuren dat ilio nat is geworden...stout van jou!! ;) die kat gaat je krabben man!

dikke kus sara

  • 28 Februari 2010 - 10:27

    Gabriella:

    Saraaaa!
    t klinkt weer heel leuk allemaal :D!! is t je nog gelukt om je fototoestel zo te houden dat je jezelf kan zien :P ook leuk toch foto's waar je zelf ook op staat hahaha?? ben blij dat je toch leuke mensen om je heen hebt verzameld en t weer allemaal onveilig maakt daar :D.
    O en als je dan toch een tijgertje kidnapt dan neem je er ook een voor mij mee he XD. Nou ik kijk weer uit naar je volgende berichtjes want zo overleef ik t hier nog een beetje met dat klote weer enz..
    Dikke X

  • 28 Februari 2010 - 19:49

    Willy Wortel:

    NOU DAT KLINKT ALLEMAAL ERG LEUK OORLAM,
    MORGEN STA JE DUS IN DE OLIFANTEN POEP.HELEMAAL TOP.
    DAT HEB JE GOED VOOR ELKAAR .MOET JE DAAR DAN OOK VOOR BETALEN?HI HI. WAT LEUK HE DAT IEDEREEN REAGEERT OP JE VERHALEN.HEB JE TOCH CONTACT MET HET THUISFRONT.NOU LIEVERD GENIET ERVAN MORGEN.VEEL PLEZIER.
    DIKKE KUS WIL.


  • 01 Maart 2010 - 11:31

    Tol:

    :-) hehehehe tot haar knieen in de Oorlammpoep.


  • 01 Maart 2010 - 13:29

    Mello:

    heey!
    ben jaloers saar! we hebben hier zoveel regen gehad! kon gisteravond niet eens normaal naar buiten om een welverdiende sigaretje te roken:O
    nieuwe teamleider heet said, marokkaan met een bardje..zo omschreef sofia hem:P:P maar volgens mij wordt het wel wat!!
    ik snap het golden triangle niet helemaal hoor.. sta je dan daar precies in het midden tussen 3 landen? en dan is er op de grond de grenzen van de landen getekend ofzo? haha zo stel ik het me dus voor:D
    zal eens googlen........
    en ik had niet anders van je verwacht dan dat je daar helemaal zou gaan socializen (uh, weet niet of je het zo schrijft, maar je snapt me wel..:D) met allemaal andere leuke mensen!! trots op je!
    liefs van je groupieeeeee

  • 01 Maart 2010 - 18:10

    Cynthia:

    he sara

    wat leuk om je verhalen te lezen en vind het fijn te horen/lezen dat je nu lekker geniet!

    meis je doet ontzettend veel leuke dingen en ziet een hoop, maar dat msg ook wel met zo een mooie reis!

    meid succes bij de olifanten, moet een onvergetelijke ervaring zijn! Ik ben benieuwd naar je verhalen!

    veel plezier nog1
    liefs cynthia


  • 01 Maart 2010 - 18:10

    Anoniem:

    we willen weten hoe het was in de poeppppppppp.HAHAHAHAHA

  • 01 Maart 2010 - 19:49

    Elsbeth:

    Hey Nicht,
    Klinkt weer super goed allemaal! Lees elke keer met plezier je verhalen, geniet er maar vol van, voor je het weet sta je hier weer in de regen!
    Fijm dat je leuke mensen hebt ontmoet en dat je nog iemand hebt om tegenaan te lullen, al zijn het olifanten! ;-))
    Tot lees'weer en liefs,
    Els

  • 01 Maart 2010 - 22:19

    Jeff:

    Goed te lezen dat je je opperbest vermaakt.
    Geniet!!!!

  • 02 Maart 2010 - 12:08

    PINK LADY:

    Je bent een echt KANJER!!!
    I AM SO PROUD!

    ps mag ik ilio adopteren?

  • 02 Maart 2010 - 12:14

    Sara Noutsi:

    @ Calimero... ja het is een drie landen punt! doos!!

    en weet je wat? ik ben zelfs grappig in het engels...wie had dat nou kunnne denken hihi...kiss

  • 02 Maart 2010 - 12:15

    Sara Noutsi:

    @ pink lady... nee dat mag niet, dus ik wil geen grappen en ilio gewoon vinden als ik terug kom...maar t is een poepie he?!

    btw, ticket kan niet worden omgeboekt saar :(

  • 02 Maart 2010 - 12:15

    Sara Noutsi:

    @ pink lady... nee dat mag niet, dus ik wil geen grappen en ilio gewoon vinden als ik terug kom...maar t is een poepie he?!

    btw, ticket kan niet worden omgeboekt saar :(

  • 02 Maart 2010 - 17:04

    Erik:

    Sara, leuk om te lezen dat jij je zo vermaakt, geniet maar lekker door enne wel een foto van dat blauwe pakkie en stooje hoedje maken he.

    xxx Erik

  • 03 Maart 2010 - 08:00

    Telly Noutsis:

    Hai Saar,

    leuk om wee rallemaal te lezen.
    Olifanten zijn zwaar.....ik hoop niet dat ie op je teen gaat staan ofzo ef met zijn slurf....iiiieeeuww.
    gadver Saar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sara

...

Actief sinds 13 Feb. 2009
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 93774

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2016 - 08 Oktober 2016

Machu Pichu and more mindblowing moments

06 Februari 2014 - 08 Maart 2014

My Moments in Myanmar!!

22 Februari 2013 - 23 Maart 2013

Magische klein azie: sri lanka

26 Februari 2012 - 26 Maart 2012

Magica Indonesia!

24 Februari 2011 - 07 April 2011

Magisch Vietnam 2011

18 Februari 2010 - 20 Maart 2010

Magische terugkomst in Azie

18 Februari 2009 - 18 Maart 2009

Magische ontmoeting met azie

Landen bezocht: