It's the final countdown..! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sara noutsi - WaarBenJij.nu It's the final countdown..! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sara noutsi - WaarBenJij.nu

It's the final countdown..!

Door: Snouts

Blijf op de hoogte en volg sara

23 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

The final Countdown!

mijn laatste werkdag zit erop... heb helemaal niks uitgevoerd en was niet vooruit te branden( what's new ;)). we zullen maar zeggen dat dat erbij hoort vlak voordat je op reis gaat. zonder pijn in mijn hart ben ik vanmiddag voor de laatste keer op de metro naar huis gestapt.. met een grote glimlach op mijn gezicht...

wat zullen we deze keer weer gaan beleven?.. prachtige natuur...?.... mooie schelpen vinden ;).... leuke mensen ontmoeten?... misschien wel de ware hihii... volgens de waarzegger wel.. 1 ding weet ik zeker en dat is dat het weer onvergetelijk gaat worden!...

we gaan er maar niet vanuit dat er weer een tsunamie gevaar komt ... of een weer vreselijke ervaring met een paar mannen in een busje in the middle of nergens...nee dit jaar geen nare dingetjes hoor...( zit dan wel in het meest explosieve land ter wereld maar ach hihihi... en klim wel boven op de vulkaan die vorig jaar nog is uitgebarsten... maar we gaan er maar vanuit dat ik weer heel terug kom)

ik ga de komende twee dagen lekker mn backpack inruimen..(helse klus vermoed ik ) en lekker voorpret hebben op mijn heeerlijke tijd in azie! en als je zondag een vliegtuig ziet opstijgen rond 10 uur... thats noutsi!! just so you know :)

tot mn eerste echte reisverslag noutsistyle!!

kusssss

  • 24 Februari 2012 - 08:30

    Amelie & Cecilia:

    Wij missen je nu al :)

  • 26 Februari 2012 - 17:27

    Korak:

    Ben benieuwd....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

sara

...

Actief sinds 13 Feb. 2009
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 93725

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2016 - 08 Oktober 2016

Machu Pichu and more mindblowing moments

06 Februari 2014 - 08 Maart 2014

My Moments in Myanmar!!

22 Februari 2013 - 23 Maart 2013

Magische klein azie: sri lanka

26 Februari 2012 - 26 Maart 2012

Magica Indonesia!

24 Februari 2011 - 07 April 2011

Magisch Vietnam 2011

18 Februari 2010 - 20 Maart 2010

Magische terugkomst in Azie

18 Februari 2009 - 18 Maart 2009

Magische ontmoeting met azie

Landen bezocht: